Summa sidvisningar

tisdag 26 februari 2013

Sedan sist....

Hej fina. Var länge sedan jag skrev något nu. Brukar ju ofta skriva om positiva saker det andra lämnar man liksom utanför. Det som hänt senaste tiden går och vill jag inte lämna utanför... Den 27 Januari i år gick min älskade svärmor Gunnel bort och blev en av himlens vackraste änglar <3 Hon avled i cancer som man upptäckte i September -12 endast 72 år gammal. Hon har betytt så oerhört mycket för mig, hon har varit, förutom min svärmor en av mina bästa vänner, extramamma och alltid ett stöd och en trygg famn som alltid varit öppen. Känns oerhört overkligt och tungt att hon inte finns längre. Det finns liksom inte att att hon inte skulle finnas bland oss längre och det gör så fruktansvärt ont. Har hanterat sorg förut och vet att med tiden lär man sig leva med det men fy vad svårt det är, en bit av mig själv dog med Gunnel men jag ska vårda allt fint jag upplevt och lärt mig av Gunnel och få henne att leva vidare i minnen och berättelser. Gunnel var en av de starkaste, finaste, varmaste och vänligaste människor jag någonsin mött och jag är så tacksam att jag fått lära känna en sådan fantastisk människa. Vila i frid Älskade Gunnel, jag saknar dig. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar