Summa sidvisningar

tisdag 23 augusti 2011

:)

God middag!
Härlig dag ute, strålande solsken :)
Inskolningen har jag ju lovat att återkomma till, den har gått ganska bra tycker jag. Vi har haft en 3 dagars inskolning vilket betyder att vi varit med fr 9-14 alltså hela dagen i 3 dagar och därefter ska de vara själva fr 9-14 resterande dagar under den 2 veckors period man skolar in.
Kändes jättejobbigt att lämna henne själv första gången, varenda del av en själv gör ont när man lämnar ifrån sig det finaste & mest värdefulla man har. Hon hade varit ledsen fram och tillbaka hela den dagen. Dagen efter var hon jätteledsen när jag gick men hade haft det riktigt bra & roligt under dagen. Igår hade personalen utbildning så då fick Lill-hulda stanna hemma med mamma :) Idag var hon ledsen & tom lite arg när jag hade kramat henne & sagt hej då, hoppas hon har haft det roligt idag :)
Gårdagen bjöd på lite symaskinspyssel, bla ett blöjfodral och en dagisväska.
Nu ska jag få lite mat i magen innan jag cyklar & hämtar mitt lilla hjärta, hon älskar att cykla :)
Kram på er så länge alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar