Summa sidvisningar

onsdag 4 maj 2011

:)

Idag har varit en härlig dag & det bästa är att den inte är slut ännu :)
I morses åt jag frukost m mina kollegor på ett av våra större hotell här i staden, trots att jag fortfarande är mammaledig får jag fortfarande ta del av godbitarna när de erbjuds :) Härligt!
Babysim har stått på listan vilket alltid är lika roligt! Så häftigt att se vad barnen lär sig fort & föstår & gör saker som man inte visat dem förut. Efter simmet åt vi lunch med C lilla E & W jättetrevligt :)
Måste bara tipsa om en nyöppnad skönhetssalong som heter Bara Vara som finns i Kristianstad & drivs av Hanna Skoog, jättefin avkopplande miljö & bra priser, fram till 15 maj tror jag det var så har man dessutom 25% rabatt på behandling :) Ska försöka övertala Kärleken att sponsra  med en ögonfransförlängning ;)
När Lill-Hulda vaknat ska jag nog bege mig ut för att inföskaffa en "maskrosplockare" trots ihärdigt plockande/grävande så känns det som de bara blir fler o fler och vi börjar få en fixerad kroppshållning som mest liknar ett C :)
Nu ska jag sippa vidare på mitt kaffe som står här bredvid mig :) Ha en bra dag alla söta!!!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar